PIAGGIO PORTER NP-E
HATÉKONY MUNKÁÉRT
Az új Piaggio Porter NPe, a sokoldalú, teljesen elektromos meghajtású városi teherautó az NP6 sorozatból, amely új szegmenst határoz meg az elektromos haszonjárművek piacán.
Míg sok elektromos haszongépjárművet nagyon speciális alkalmazásokra terveztek – akár rövid városi utakon, akár nehéz terhek nagy távolságokra történő szállítására – a Porter NPe sokoldalú „városi teherautóként” pozícionálja magát. Egyesíti a városi járművek irányíthatóságát és hatékonyságát a valódi haszongépjárművek követelményeivel. Megfelel minden aktuális európai biztonsági előírásnak, különösen a GSRII előírásnak, amely a legmagasabb biztonsági követelményeket támasztja a vezetők, az utasok és a gyalogosok számára.
VÁROSI HASZNÁLATRA TERVEZETT ÉS FEJLESZTETT JÁRMŰKONFIGURÁCIÓ

Kompakt
A fülke szélessége 1,64 m

TERHELHETŐSÉG
1055 kg-ig

HATÓTÁV
Akár 255 km (WLTP* városi ciklus)


SEBESSÉG
90 km/h

MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY
150 kW csúcsteljesítmény

NYOMATÉK
330 Nm csúcsnyomaték
A CITY E-TRUCK BÁRMELY VÁLLALKOZÁSHOZ TÖKÉLETES VÁLASZTÁS

KONFIGURÁCIÓ
A nagy szilárdságú profilacélból és megerősített hosszanti gerendákból készült robusztus tartókeret nagy szilárdságot garantál kis súly mellett. A hátsókerék-hajtás kiváló úttartást biztosít minden útviszonyok között. A két, 2650 és 3070 mm-es tengelytávú alváz változat számos karosszéria kialakításához kínál lehetőséget.
AKKUMULÁTOR
A nagy szilárdságú profilacélból és megerősített hosszanti gerendákból készült robusztus tartókeret nagy szilárdságot garantál kis súly mellett. A hátsókerék-hajtás kiváló úttartást biztosít minden útviszonyok között. A két, 2650 és 3070 mm-es tengelytávú alváz változat számos karosszéria kialakításához kínál lehetőséget.
MOTOR
A Porter NPE-t az Electric Drive Unit (EDU) hajtja, egy kompakt 3 az 1-ben rendszer, amely integrálja az elektromos motort, az invertert és a sebességváltót. Ez a kialakítás csökkenti a teljes tömeget, ami nagyobb hasznos terhelést és maximális hatékonyságot tesz lehetővé.
BIZTONSÁGI RENDSZEREK
A Piaggio Porter NPe megfelel a legújabb európai biztonsági előírások (GSRII) összes követelményének. Ide tartoznak az aktív és passzív biztonságot növelő modern rendszerek, amelyek ebben az osztályban sok járműben nem szabványosak. Az NPe a kiberbiztonsági előírásoknak is megfelel.
FELSZERELTSÉG
Az ügyfelek modern funkcionalitás iránti igényeinek kielégítése érdekében a Porter NPe kabinja már alapfelszereltségként is széleskörűen felszerelt. Ide tartozik az audiorendszer DAB/DAB+ érintőképernyős rádióval Bluetooth-kapcsolattal, a többfunkciós kormánykerék, a digitális műszer fedélzeti számítógéppel és a középkonzol tárolórekesszel és két USB-porttal.

KONFIGURÁCIÓ
A nagy szilárdságú profilacélból és megerősített hosszanti gerendákból készült robusztus tartókeret nagy szilárdságot garantál kis súly mellett. A hátsókerék-hajtás kiváló úttartást biztosít minden útviszonyok között. A két, 2650 és 3070 mm-es tengelytávú alváz változat számos karosszéria kialakításához kínál lehetőséget.
AKKUMULÁTOR
A nagy szilárdságú profilacélból és megerősített hosszanti gerendákból készült robusztus tartókeret nagy szilárdságot garantál kis súly mellett. A hátsókerék-hajtás kiváló úttartást biztosít minden útviszonyok között. A két, 2650 és 3070 mm-es tengelytávú alváz változat számos karosszéria kialakításához kínál lehetőséget.
MOTOR
A Porter NPE-t az Electric Drive Unit (EDU) hajtja, egy kompakt 3 az 1-ben rendszer, amely integrálja az elektromos motort, az invertert és a sebességváltót. Ez a kialakítás csökkenti a teljes tömeget, ami nagyobb hasznos terhelést és maximális hatékonyságot tesz lehetővé.
BIZTONSÁGI RENDSZEREK
A Piaggio Porter NPe megfelel a legújabb európai biztonsági előírások (GSRII) összes követelményének. Ide tartoznak az aktív és passzív biztonságot növelő modern rendszerek, amelyek ebben az osztályban sok járműben nem szabványosak. Az NPe a kiberbiztonsági előírásoknak is megfelel.
FELSZERELTSÉG
Az ügyfelek modern funkcionalitás iránti igényeinek kielégítése érdekében a Porter NPe kabinja már alapfelszereltségként is széleskörűen felszerelt. Ide tartozik az audiorendszer DAB/DAB+ érintőképernyős rádióval Bluetooth-kapcsolattal, a többfunkciós kormánykerék, a digitális műszer fedélzeti számítógéppel és a középkonzol tárolórekesszel és két USB-porttal.
TÖLTÉS
TECHNOLÓGIA
VEZETÉSI TULAJDONSÁG
RUGALMASSÁG
TÖLTÉS
AKKUMULÁTOR TÖLTÉSE
30 perc alatti gyorstöltéssel az akkumulátor 20%-ról 70%-ra töltődik. Az automatikus előmelegítő rendszernek köszönhetően az akkumulátor még alacsony hőmérsékleten is teljesen működőképes marad, és lehetővé teszi a gyors indítást. Hasonlóképpen, az akkumulátor töltése ütemezhető 100%-os töltöttségre a következő indításkor. Haladó üzemmódban a maximális sebesség 70 km/h-ra van korlátozva. A kisebb nyomaték és teljesítmény biztosításával szükség esetén akár 13%-os további hatótávolság is lehetséges.
TECHNOLÓGIA
KÖRNYEZETBARÁT
A járművet az e-mobilitásra szakosodott szakembercsoport fejlesztette ki. A cél egy olyan jármű létrehozása volt, amely sokoldalú és megfelel a városi ökológia követelményeinek.
Az EDU (Electric Drive Unit) egyedülálló hő- és energiagazdálkodásának köszönhetően maximalizálja a teljesítményt, miközben megőrzi az akkumulátor energiáját és minimalizálja a karbantartással kapcsolatos üzemeltetési költségeket (például nem kell váltóolajat cserélni).
VEZETÉSI TULAJDONSÁG
FELHASZNÁLÓBARÁT
Az elektronikus gázpedál vezérlésnek, a kúszó funkciónak* és az elektromos rögzítőféknek (Auto-Hold) köszönhetően a vezetés könnyű és sima.
*Kúszó funkció, a gázpedál lenyomása nélkül, szabályozott maximális sebességgel (8 km/h).
RUGALMASSÁG
ERŐS ÉS HATÉKONY
A robusztus alvázat rövid tengelytávval (2650 mm) és hosszú tengelytávval (3070 mm) tervezték, hogy a városi területeken a legkülönfélébb alkalmazásokhoz használható legyen. Sokoldalúságának köszönhetően rugalmas átalakítások valósíthatók meg: a várostakarítástól az áruszállításig, a zöldfelület karbantartástól az útkarbantartásig. Ez a képesség, amelyet sok karosszériaépítő „egyedi”-ként ír le, tekintettel a jármű kompaktságára.
